Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

Tag | you and make up


Vandaag heb ik weer een tag voor jullie ! Ik persoonlijk hou van tags invullen maar natuurlijk ook om te lezen ! Deze tag gaat over make-up! Ik laat hierin zien wat mijn mening is van make-up... Benieuwd naar de tag, klik dan snel op lees meer !

Welke foundation gebruik je?
Ik gebruik op dit moment helemaal geen foundations omdat ik de BB creams veel fijner vindt ! Maar als ik toch een foundation draag, gebruik ik vaak die van de Hema !

Welke concealer gebruik je?
Ik gebruik de Allround Concealer van Catrice, die ik helemaal geweldig vind ! Helaas is die bijna op...

Wat vind je van nepwinpers?
Ik vind nepwimpers heel mooi staan voor een feestje bijvoorbeeld of andere leuke gelegenheden maar niet voor naar school...

Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ja, dat wist ik al wel. Ik moet toegeven dat ik mijn mascara nooit wegdoe na 3 maanden omdat de mascara het dan nog prima doet! haha !

Welke mascara's gebruik je?
Ik gebruik nu vaak de Maybeline One by One mascara en en de Essence 2 in 1 volume mascara. Die bevallen me allebei erg goed !

Sephora of Mac?
Ik heb nog geen producten van Mac en Sephora in mijn stash, maar het lijken me allebei geweldige merken die ik heel graag in stash wil toevoegen!

Heb je een Mac-pro kaart?
Nee...

Welke 'Make-up Tools' gebruik je in je make-up routine?
Foundation kwast, poederkwast, blush kwast, wimperkruller, oogschaduw kwast en een gel eyeliner kwast.



Gebruik je een primer voor je oogleden?
Ja, ik gebruik de Urban Deacy Primer Potion en de Hema oogschaduw basis.

Wat is je favoriete oogschaduw?
Mijn favoriete oogschaduw is denk ik 'Half Baked' uit het Urban Decay Naked Palette. Er zijn natuurlijk nog veel meer oogschaduws die ik ook helemaal top vind maar ik vind 'Half Baked' het mooist!

Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Ik gebruik bijna elke dag een liquid eyeliner, en heel af en toe een oogpotlood.

Hoe vaak prik je met een oogpotlood in je oog?
Gelukkig nooit ! Ik prik bijna altijd in mijn oog met mijn mascara.. Dat doet ook heel erg pijn en krijg je weer traanogen van en loopt je make-up uit... Altijd handig!

Wat vind je van losse oogschaduws?
Ik heb zelf niet veel losse oogschaduws maar ze zijn wel heel goed gepigmenteerd!  Het lijkt me wel handig hoor !



Gebruik je minerale make-up?
Nee, nog nooit gebruikt.

Wat is je favoriete lipstick?
Dat is de Catrice lipstick! In de kleur 010 'Be Naturel' ! Een hele mooie nude kleur.

Wat is je favoriete blush?
Ik heb geen favoriete blush eigenlijk... Ik gebruik iedere dag weer een andere!

Koop je make-up op Ebay?
Nee, heb ik nog nooit gedaan. Omdat de verzendkosten erg prijzig zijn en de leveringsduur erg lang!

Hou je van 'Drugstore Make-up'?
Jaaaaa! Heel erg ! Hahaha...

Heb je er ooit aan gedacht om make-up lessen te volgen?
Nee, er is veel te leren via Internet en Youtube dus dat is neit nodig vind ik !

Noem een make-up misdaad die je haat.
Ik vind het heel erg lelijk as mensen teveel foundation op hebben en dat je dan echt zo'n pancake effect krijgt! Bah!

Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel?
Ik houd niet van te gekleurde make-up dus ik houd dan meer van naturel ! Maar bij sommige meiden kan het ook heel mooi staan en dat vind ik dan wel heel mooi!


Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Lauren Conrad ! Dat is ook echt mijn rolmodel!

Als je het huis uit kon gaan met maar één make-up product op, wat zou het dan zijn?
Die is heel moeilijk haha, maar ik denk dan toch echt mascara !

Kan je het huis uit zonder make-up?
Ik denk van niet, ik moet altijd wel wat op hebben! Zelfs als er familie op bezoek komt!

Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Niet echt, ik voel me heel saai en bleek zonder make-up.

Wat vind jij het beste make-up merk?
Urban Deacy, Maybeline en Too Faced !

Wat vind je van make-up?
Daar is maar één woord voor; Geweldig!

Welke tag willen jullie nog meer zien?

Liefs Anneroos

1 opmerking: