Pagina's

vrijdag 25 januari 2013

DIY | collage boek



Vandaag laat ik jullie mijn eerste DIY (do it yourself) zien. Ik ben altijd dol op collages maken en heb daarom een paar maanden geleden een collage boek gekocht bij de Hema. Hierin maak ik dus collages van knipseltjes uit tijdschriften enz. Als ik zin heb om een collage te maken, pak ik mijn collage boek erbij en dan begin ik collages te maken. Benieuwd hoe je dit maakt, klik dan snel op lees meer !




Je hebt natuurlijk ook allemaal sites waar je digitaal collages kunt maken, maar ik vind in het echt collages maken toch veel leuker !
Ik weet in ieder geval dat collages maken iedereen wel leuk vind ook al ben je totaal niet creatief !

Wat heb je nodig :
  • een schrift met wit papier. (bv. van de Hema)
  • tijdschriften
  • schaar
  • glitter en stickers
  • lijm

Hieronder zie je een aantal foto's van mijn collages tot nu toe :




















Wat vinden jullie van deze DIY ? Wat zou je nog meer van mij willen zien ?

Liefs Anneroos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten