Pagina's

maandag 21 januari 2013

wishlist | essence en catrice nieuw assortiment


Zoals ik gister beloofd had, zou ik vandaag laten zien in dit artikel wat ik wil hebben van het nieuwe assortiment van catrice en essence. Ik heb een aantal dingen uitgekozen wat ik heel graag zou willen hebben/kopen. Benieuwd naar mijn wishlist van essence en catrice, klik dan op lees meer !

 Allereerst begin ik met deze mooie 3D oogschaduws. 
Wat zien die er mooi uit door het mooie patroontje erin. 
Ik vind de laatste 3 vooral mooi en die wil ik ook zeker aanschaffen!

 Als tweede vind ik deze oogpotloden super mooi, het geeft een soort smokey effect. 
Ik zou voor de zwarte gaan omdat ik dat echt basic vind, en daar houdt ik ook van.

 Dan de BB cream, dit is toch echt wel verassend dat essence hier ook mee komt ! 
Ik heb zelf al de BB cream van Garnier, (komt een artikel over) dus ik ben erg benieuwd of deze ook zo goed werkt ook al is die een paar euro's goedkoper!

 Ik heb nu het concealer palette van catrice, die me erg goed bevalt. 
Maar die is bijna op dus ik dit kleine palletje ook wel proberen...
Ben benieuwd !
 Ik kon geen foto vinden waar alleen het make-up spongeje op stond dus dan maar deze foto;
Ik heb altijd al een beautyblender gewild, omdat de meeste mensen er erg enthousiast over zijn.
Ik ben erg blij dat essence met deze budgetprijs ook deze op de markt brengt!

 Dan de catrice producten...
Toen ik dit Nude palette zag op iemands blog was ik meteen verliefd! 
Zou dit net zoals het Urban Decay Naked Palette zijn? 
Ikzelf heb het Naked Palette en ben daar heel blij mee, maar deze zou ik ook heel erg leuk vinden om aan mijn stash toe te voegen :)

 Dan nog een oogschaduw palette..
 Ikzelf vind dit echt prachtige kleurtjes hebben vooral met de roze erbij. 
Ik hou ook heel erg veel van naturel kleurtjes, dus deze is erg geschikt voor mij!

En als laatste heb ik nog een lippenstift, ik vindt de tweede het allermooist omdat ik erg veel van roze hou. Dit is een hele mooie roze kleur en deze heb ik nog niet!

Wat vinden jullie van mijn wishlist ? Zouden jullie dit vaker willen zien ?

Liefs Anneroos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten