Pagina's

woensdag 30 januari 2013

DIY | vision board


Vandaag heb ik weer eens een DIY voor jullie, namelijk een visionboard maken. Ik heb toen een filmpje gezien van www.beautygloss.nl waarin Masha samen met een vriendin een visionboard ging maken. Mijn vriendin en ik vonden dit zo leuk dat we dit ook zelf wouden maken ! Een visionboard is een collage met plaatjes die laten zien wat je later in je leven wilt bereiken, bijvoorbeeld een model worden of een chirurg  Het is nu al een poosje geleden dat ik er één heb gemaakt namelijk in de kerstvakantie maar toch wil ik jullie laten zien hoe ik het heb gemaakt ! Benieuwd, klik dan op lees meer!

Wat heb je nodig:

  • verfdoek ( bv. van de action )
  • tijdschriften met leuke plaatjes
  • gekleurd papier
  • schaar
  • lijm
  • glitters

Dit is uiteindelijk mijn resultaat geworden, ik ben hier heel blij en trots op! 
Ik zal jullie een paar dingen vertellen die ik wil bereiken in mijn leven:
  1. In New York wonen
  2. Liefde 
  3. Zelfverzekerd worden
  4. Een professioneel danseres worden
  5. Modellen werk doen


Wat willen jullie later bereiken in jullie toekomst ?

Liefs Anneroos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten