Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

Tag | get to know me better


Vandaag heb ik een tag voor jullie. Ik hou van deze tag, omdat het altijd leuk lezen is.... Ik vind ook zelf dat jullie met nog helemaal niet goed kennen en dat gaat dus veranderen haha ! Wil je mij beter leren kennen, klik dan snel op lees meer!


Geboortejaar? 1997.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Bleh, ik moet vandaag weer naar school en heb een Frans toets aaaaah!
Waar ben je op dit moment? Ik zit nu achter mijn bureau dit leuke artikeltje te schrijven met heerlijke koffie erbij! Brrrrr !
Single/relatie? Ik ben nu single, haha maar dat vind ik helemaal niet erg hoor!
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Lief, behulpzaam, make-up lover en soms wat onzeker!
Wat zou je op dit moment graag willen? Mijn beroepsexamen voor ballet doen in Londen met mijn dansvriendinnetjes en heerlijk winkelen daar.
Wat is je doel in het leven? Een gezond leven te hebben. Een gezin met 2 kindjes en een lieve man haha. Naar een dansacademie gaan en in New York wonen.
Nagellak of lippenstift? Lippenstift ! Ik hou ervan om mijn lippen te voorzien van een kleurtje. Ik ben ook wel gek op nagellak maar we minder...
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Zomer ! Ah ik kan niet wachten! Heerlijk zonnetje, ijsjes en natuurlijk veel plezier hebben met mijn vriendin !
Wat is je favoriete parfum? Ik heb nu momenteel de Zara 'Black Peony' als favoriet ! Deze ruikt zo lekker fris en is super budget !
Wat is het laatste wat je kocht? Een eyeliner en een color tattoo van Maybeline, waar ik heel blij mee ben!
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Ik zat op mijn fiets richting school, zucht...

Hoe ziet jou dagelijkse leven eruit? Wakker worden, naar school, leren, eten, leren, ballet, tv kijken en daarna weer slapen.

Bedankt voor het lezen en hopelijk weten jullie nu wat meer van mij! Als je deze tag over wilt nemen voor je eigen blog is dat natuurlijk geen probleem. Heb je nog vragen laat ze weten!
Liefs Anneroos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten