Pagina's

zondag 27 januari 2013

mini shoplog | etos

Vandaag laat ik jullie een mini shoplog zien van de etos. Deze week was er een aanbieding dat alles van maybelline 2e halve prijs was ! Dit kon ik natuurlijk niet weerstaan en moest natuurlijk wat kopen! Ik had de maybeline color tattoo al heel lang op het oog en wou die ook echt hebben. Ik heb dus de vloeibare eyeliner voor de halve prijs erbij gekocht want daar was ik erg benieuwd naar en die had ik ook nog niet. Benieuwd naar de swatches, klik dan op lees meer !


 Zo ziet de eyeliner eruit, je kunt er een hele mooie strakke lijntjes mee trekken. 
Ik heb hier 4,57 voor betaald.

 Dan het lijntje, het is een hele dunne lijn waar je super goede dunne lijntjes mee kan trekken. 
Ook blijft het heel lang zitten zelfs als het regent. 
Het is een mooie zwarte kleur die goed blijft zitten!

 Dan de maybeline color tattoo. Ik heb gekozen voor nummer 5 Eternal Gold.
Dit is een mooi goud-achtige kleur! Ik heb hier 10,16 voor betaald.

Hier zie de echte kleur beter, I like it ! Super mooie kleur waar ik veel plezier van ga hebben !

Wat vinden jullie van mijn mini shoplog ? Wat hebben jullie gekocht?

Liefs Anneroos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten