Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

review | Catrice bronzer

Toen ik hoorde wat er allemaal uit het Catrice assortiment ging ben ik meteen mijn fiets opgestapt en naar de kruidvat gereden. Ik had al wel een aantal beauty producten die ik zeker wou hebben, maar toen ik bij de kruidvat kwam was bijna alles (helaas) weg... Deze bronzer was er gelukkig nog wel en heb dus deze maar meteen mee genomen voor ongeveer €2,- Benieuwd naar meer foto's, klik dan op lees meer!




Ik heb dus zoals je kunt zien voor nummer 010 light bronze gekozen. Dit was de lichtste kleur.

Hier zie je het patroontje erg goed in de bronzer. I like it ! Als ik dit lees krijg ik weer helemaal zin in de zomer en de zon!
Tot slot de pigmentatie, die valt wel een beetje tegen vind ik, omdat je de kleur erg moet opbouwen. Ook vind ik de bronzer een beetje rozeachtig overkomen op mijn huid.

Ik ben nu nog niet heel tevreden over deze bronzer maar in de zomer zal die vast veel mooier zijn dan nu midden in de winter. 
Liefs Anneroos

Wat vinden jullie van deze bronzer ? Zouden jullie hem ook willen hebben ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten