Pagina's

maandag 28 januari 2013

inspiration | fashion # 1

Vandaag laat ik jullie 3 verschillende outfits zien, die je misschien wel kunt laten inspireren. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en lat me weten of jullie dit vaker willen zien ! Ik heb ze gemaakt in een collage op Polyvore ! Benieuwd naar de outfits, klik dan op lees meer !

Outfit 1.
Het is echt een leuke outfit voor de lente. Ik maak de laatste tijd ook alleen nog maar collages voor de lente, want ik kan echt niet meer wachten in het mooie weer! Blauw vind ik altijd over wel bij passen en lichtblauw vind ik al helemaal lenteachtig !
Outfit 2.
Dit is een mooie naturelle outfit. Ik persoonlijk ben dol op mintgroen maar heb helaas nog niets van kleding ervan... Mintgroen past ook weer goed bij de lente en ook de zomer natuurlijk!

Outfit 3.
En als laatste nog een keer een groene outfit, maar dan net iets donkerder. Ik hou van blazers kunnen jullie dat merken haha !? Een blazer met een short eronder vindt ik echt geweldig ! Dus deze outfit is ook helemaal mijn style !

Wat vonden jullie van deze fashion inspiration ? Willen jullie dit vaker zien ?

Liefs Anneroos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten