Pagina's

woensdag 23 januari 2013

inspiration | we heart it


Vandaag laat ik jullie kennis maken met We heart it! Ik heb sinds kort een account gemaakt en ben er helemaal gek op. Op We heart it staan allemaal leuke plaatjes die je kunt liken. Ik zal jullie vandaag een paar   inspiratie ideeën laten zien die ik in een paar categorieën heb verdeeld ! Have fun ! Benieuwd, klik dan op lees meer !


1. Fashion

 Ik begin met de schoenen, wauw wat zijn die gaaf zeg!
 Ik ben zelf altijd dol op van die lage laarsjes, 
maar ze hebben dit keer ook super gave roosjes erop! 

 Dan dit super leuke blouse, wat een beauty ! 
Ik hou heel erg veel van kleren waar de Amerikaanse vlag op staat, 
dus ook zeker van dit blouse!

Dit setje is wel lekker casual maar daar hou ik wel van.
Een simpel shirtje, een vestje en een spijkerbroek!
Hoe simpel kan het ? I like !

2. Haar
 Dit is een hele simpele visgraatvlecht.
 Je kan het nog leuker maken door er twee plukjes uit te trekken en langs je gezicht laten hangen !
 Ik vind visgraatvlechten echt super mooi staan en het staat bij iedereen leuk!

 Dit haar wil ik echt een keer proberen!
Het ziet er zo leuk uit, maar ook weer heel erg moeilijk...
Ik ga het nog een keer proberen !

Een simpele paardenstaart kan iedereen ook leuk staan!
Ik vind het zelf nog leuker staan als je een hoge staart maakt, 
en dan ook weer plukjes eruit trekt bij je gezicht!

3. Beauty
Als ik zulke plaatjes zie, denk ik altijd 'had ik dit maar', 
maar er zijn natuurlijk zat leuke make-up producten die jij wel hebt en andere weer niet !
Laat je niet gek maken dames haha!

4. Random
Ik ben nu 15 jaar maar ik weet zeker als ik 16 wordt dit jaar dat ik een scooter wil haha!
Op we heart it heb je regelmatig leuke plaatjes over scooters waar ik helemaal blij van word.

Dan tot slot deze lekkere macarons.
Ik ben echt dol op macarons en deze zien er echt heerlijk uit! Jummie !

Halen jullie ook inspiratie van we heart it ?

Liefs Anneroos

2 opmerkingen: